Inverter klime

Klima uređaji po povoljnim cenama

I pored velikih poskupljenja na trzistu iz opravdanih i aktuelnih razloga uspevamo da napravimo najprihvatljivije cene za nase kupce. Posebno pogledajte ponudu Bosch inverter klima uredjaja i Fujitsu inverter premium brend klima uredjaja.Kupovinom klima uređaja u Coolshop-u, možete zakazati i najkvalitetniju montažu Vašeg uređaja i samim tim obezbediti siguran rad uređaja tokom celog njegovog trajanja. Pored toga, celu kupovinu uređaja sa isporukom i montažom koja se posebno plaća, možete dobiti u roku od 24h.

Fujitsu klima uređaj, novi modeli

Na stanju su aktuelni modeli klima sa novim dizajnom i poboljšanim karakteristikama. Potrošnja električne energije za modele jačine 12000 btu je od 160w do 1 kw na grejanju što je svrstava u najštedljivije uređaje te vrste, omogućen rad na niskim temperatirama do -20 stepeni. Odlicne klime za grejanje jos bolje za hladjenje.Pogledajte ponudu Fujitsu klima uređaja.

Način kupovine, plaćanja, isporuke, reklamacije

Cool Shop

Cool Shop - Prodavnica bele tehike i tehničke robe - Prodaja telefonskim putem
Dobrodošli na zvaničnu internet stranicu Cool Shop-a. Ovde možete pogledati ponudu od preko 7000 artikala svih poznatih brendova koju vam možemo ponuditi, prodati i isporučiti ma gde bili u Srbiji i sve to u najkraće mogućem roku. Deo prikazane ponude možete pogledati u našim prodavnicama Sarajevska br.9, Sarajevska br.76, Grčića Milenka br.4 i Voždovački Kružni Put br.125. Sve što nemamo izloženo u prodavnicama, a našli ste na sajtu www.coolshop.rs , predstavlja ponudu coolshop-a doo koja je u vecini slucajeva dostupna za porucivanje , ali nismo u mogućnosti da izlozimo zbog manjka prostora.Desava se da trazeni artikal trenutno nemamo a nalazi se na sajtu i deo je ponude ,uvek smo spremni da ponudimo zamenski po konkurentnoj ceni.

Ako proizvod želite da vidite, prethodno proverite u kojoj radnji je izložen.

KAKO NARUČITI
Lako,brzo bez registracije koja vas zbunjuje, jednostavnim pozivom na telefon 011 283 5558 ili još jednostavnijim pregledom artikla ispod polja gde je istaknuta cena ubacite u korpu popunite podatke potrebne za isporuku i pošaljete. Pre javljanja naseg operatera i potvrde porudzbenice nemojte uplacivati robu. Operater vam se javlja telefonom i uvidom u lager potvrđuje kupovinu, precizira mesto i vreme isporuke. Totalno bezbedno i sigurno. U slucaju da robu porucujete telefonom i robu placate prilikom dostave, fiskalni racun saljemo postom.

NAČIN i PRAVILA ISPORUKE COOLSHOP-A
Brzo, najbrže moguće, isporučujemo i unosimo u stan svu kupljenu robu do 4 sprata (osim peci na pelet,sporeta na cvrsto gorivo,kamina ,kotlova frizidera Saj by saj i svega sto dva radnika fizicki ne mogu da nose po kilazi ili gabaritu ), sopstvenim vozilima Coolshop-a. Svu gabaritnu i tesku robu dostavljamo samo do objekta dokle moze vozilo da pridje i dokle transportna kolica mogu da prodju.
*Za Beogradska prigradska naselja dostava se naplacuje 950 dinara po adresi,ne po aparatu

CoolShop vozila

*Isporuku malih , lakih posiljki i klima uredjaja na teritoriji Republike Srbiji vršimo kurirskom službom po ceni od 950 dinara po paketu.

Isporuku bele tehnike : Ves masine,Frizidere,Elektricne Sporete,Sudo masine,Masine za susenje vesa,Zamrzivace van BEOGRADA isporucuje krirska sluzba sa uslugom unosenja u stan po ceni od 2500 dinara po paketu ,svaki naredni veliki paket u sklopu porudzbenice cena je 1250 dinara , ako je u pitanju mali paket u sklopu porudzbenice cena je 500 dinara. Primer: ako kupujete ves masinu ,susaru i mikrotalasnu cena prevoza je 2500+1250+500 ukupno 4250 dinara

*Za robu kupljenu u Coolshop-u, kupci sami snose troškove prevoza i za teritoriju Beograda 950 dinara

*Isporuku Ta Peci MAGNOHROM vrsimo samo za Beograd Cacak Uzice Kraljevo po ceni od 2000 dinara

*Isporuku Ta peci Elnur Gabarron vrsimo samo za Beograd po ceni od 3000 dinara

*Isporuku PEĆI NA ČVTSTO GORIVO, KAMINE itd ,ako postoji mogucnost naplacujemo 2000 dinara za Beograd bez unosenja u objekat i 3000 dinara za druge gradove za koje je moguca dostava bez unosenja u objekat

* VAŽNO !!! PEĆI NA ČVTSTO GORIVO, PEĆI NA PELET KAMINE, VELIKE FRIZIDERE KOJI PRELAZE SIRINU 60cm NE UNOSIMO U OBJEKAT.

* APARATE PREKO 80 KG DOVOZIMO DO OBJEKTA, ALI JE NE UNOSIMO ZBOG VELIKIH TEŽINA.

* Za isporuku extra kabastih i extra teških aparata izvan Beograda, poslati upit na office@coolshop.rs ili na 064/8005310 i proveriti da li postoji mogućnost dostave.

Besplatno preuzimanje robe,po obavljenoj kupovinui u izabranoj prodavnici Coolshopa ili magacinu coolshopa Vozdovacki kruzni put 125.Beograd od 08-15 i 30 h

Isporuka van Srbije nije moguća.

*Kupljena roba u coolshopu moze stajati najduze 30 dana , posle tog roka se naplacuje lezarina 100 dinara po danu i po aparatu .(ako kupite dva artikla i oni stoje u magacinu 60 dnaa bice vam fakturisani 30 dana preko dozvoljenog ukupno 2x100dinara x 30 dana ukupno 6000 dinara ).

NACIN PLAĆANJA ROBE
* Plaćanje u poslovnim prostorijama prodavca se može izvršiti uplatom na žiro račun COOLSHOP a , gotovinom, čekovima, platnim karticama Visa, Dina, Master i Maestro.
* U slučaju da robu poručujete telefonom ili on/line, ta vrsta trgovine se smatra Trgovinom na daljinu van poslovnih prostorija prodavca i kao takva ima mogućnost plaćanja prilikom uručivanja robe samo gotovinom.
*U slučaju da robu poručujete telefonom ili elektronskim putem i robu plaćate prilikom dostave, to jest obavljate Trgovinom na daljinu van poslovnih prostorija prodavca fiskalni račun šaljemo poštom.
*Za slučaj da vam ne stigne fiskalni račun poštom, merodavan vam je i overeni štampani račun koji ste dobili sa robom.
Ovde pogledajte uredbu o fiskalnim računima
.

SERVIS, GARANCIJA I PRIMANJE REKLAMACIJA
Sva roba kupljena u COOL SHOP-u ima sve potrebne deklaracije, ateste i garancije sa jasno definisanim pravilima i dužinom garancije, koja se razlikuje od proizvođača do proizvođača.

ZA POJEDINE BRENDOVE WHIRLPOOL,CANDY,INDESIT,ARISTON,SONY,ELEKTROLUKS,GREE, NA CIJIM PROIZVODIMA JE OZNACENA GARANCIJA 5 GODINA POTREBNO JE IZVRSITI REGISTRACIJU NA PROIZVODJACKIM SAJTOVIMA KAKO BI OSTVARILI PRAVO NA PRODUZENU GARANCIJU I TO U ROKU OD 30 DANA OD DANA KUPOVINE.
*AKO SE KUPAC NE REGISTRUJE ZADRZAVA SE SAOBRAZNOST OD 2 GODINE.

Postupak reklamacije
Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka na sledeće načine:

  1. Lično u maloprodajnom objektu gde je aparat kupljen . U svakom našem maloprodajnom objektu postoji posebno određeno i obeleženo mesto i osobe zadužene za reklamacije kojoj se potrošač može obratiti i izjaviti reklamaciju
  2. Pozivanjem broja telefona koji se nalazi na racunu
  3. Slanjem e-mail-a na mail: office@coolshop.rs
  4. Reklamacija koja se odnosi na fizicke nedostatke ili ostecenja se podnose odmah po prijemu ili najkasnije 24h od prijema robe. Posle tog roka reklamacija po tom osnovu ce biti odbijena.
  5. Rok za izjasnjavanje o konacnom odgovoru na reklamaciju trgovca je 3 dana .
  6. U slucaju da je vasa reklamacija, odlukom COOLSHOPA odbijena , imate mogucnost resavanja spora vansudskim putem pred nadleznim telima za vansudsko resavanje potrosackih sporova.Link za listu tela za vansudsko resavanje sporova https://mtt.gov.rs/download/listaa.pdf

Prava potrošača prilikom kupovine preko interneta ili telefonskim putem

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu kupovina preko naše prodajne internet stranice www.coolshop.rs ili Call centra telefonskim putem smatra prodajom na daljinu. Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Jedina obaveza koja se potrošaču koji je jednostrano raskinuo ugovor može s tim u vezi staviti na teret, jesu neposredni troškovi vraćanja robe trgovcu.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva tri mogu da budu relevantna:

  • isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i
  • isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

Ovde možete preuzeti izjavu o odustanku od kupovine

NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnicama s obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.

PRAVILNIK
o načinu i postupku rešavanja reklamacija potrošača

Opšte odredbe

Član 1.

Ovim Pravilnikom bliže se uređuju način i postupak rešavanja reklamacija potrošača u slučaju nesaobraznosti/nedostatka prodate robe odnosno proizvoda, kao i druga pitanja od značaja za zaštitu potrošača.

Član 2.

Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika i Zakonom o zaštiti potrošača.

Član 3.

Na sve odnose koji se tiču prava i zaštite potrošača a nisu regulisani ovim Pravilnikom shodno se primenjuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini, Zakona o obligacionim odnosima, Zakona o fiskalnim kasama i relevantnim propisima.

Član 4.

Na robi/proizvodu u prodaji, koja služi kao izložbeni primerak mora da stoji oznaka \"uzorak\" ili \"nije za prodaju\".
Ako se u prodaji nalazi roba/proizvod sa nedostatkom, ona mora biti sa jasno istaknutom oznakom \"roba/proizvod sa nedostatkom\".

Saobraznost robe

Član 5.

Pretpostavlja se da je isporučena roba/proizvod saobrazna ugovoru:
  • ako odgovara opisu koji je dao prodavac, i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  • ako ima svojstva za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  • ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Član 6.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača (kupca).
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača (kupca), pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Prava i obaveze potrošača i prodavca

Član 7.

Potrošač (kupac) mora biti obavešten o obimu, uslovima i načinu reklamacije robe/proizvoda, gde i kome se podnosi reklamacija, kao i ostalim odredbama Pravilnika a u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.
U svim maloprodajnim objektima na vidnom mestu treba istaći obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, sa informacijom o licima ovlašćenim za prijem reklamacija u toku radnog vremena maloprodajnog objekta.

Član 8.

Potrošač gubi pravo na reklamaciju ako se utvrdi da su nedostaci na robi/proizvodu nastali njegovom krivicom usled nepridržavanja uputstva za upotrebu proizvoda
Potrosac gubi pravo na reklamaciju ako je proizvod povezivalo ,montiralo ili ugradilo nestrucno lice, koje nije ovlasceno za tu vrstu posla
Potrošač gubi pravo na reklamaciju ako roba nema nedostataka (saobrazna je ugovoru o prodaji).
Potrošač ne može da raskine ugovor ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.
Potrošač gubi pravo na reklamaciju robe/proizvoda ako nema dokaz (fiskalni isečak,racun , slip, administrativnu zabranu) da je proizvod kupljen u maloprodajnom objektu gde se reklamira u zakonom propisanom roku.

Postupak rešavanja reklamacije

Član 9.

Potrošač (kupac) reklamaciju može izjaviti usmeno, u prodajnom objektu u kojem je robu kupio ili Službi reklamacija prodavca, usmeno, telefonom, pisanim putem ili elektronskim putem (putem mejla).
Potrošač (kupac) reklamaciju može izjaviti isključivo uz dostavu fiskalnog isečka, odnosno računa o kupljenoj robi, ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i dr.)

Član 10.

Prodavac ne može za rešavanje reklamacije potrošača uslovljavati dostavljanjem ambalaže robe/proizvoda.
Nemogućnost dostavljanja ambalaže ne može biti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti robe/proizvoda.

Član 11.

Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu ili ovlašćeno lice Službe reklamacija prodavca u zavisnosti od toga gde je reklamacija podneta su dužni da potrošaču, prilikom prijema reklamacije, izdaju Potvrdu o prijemu reklamacije.
Potvrda o prijemu reklamacije se izdaje u 2 primerka:
  • 1 primerak za potrošača (kupca)
  • 1 primerak koji ostaje u maloprodajnom objektu ili Službi reklamacija prodavca
Ukoliko reklamaciju nije moguće rešiti na licu mesta, kopija primerka koji ostaje u maloprodajnom objektu šalje se Službi reklamacija prodavca.
Potvrda o prijemu reklamacija se overava pečatom i potpisom ovlašćenog lica.
U svim maloprodajnim objektima potrebno je obezbediti obrasce Potvrde o prijemu reklamacije.

Član 12.

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.
Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u elektronskom obliku i sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu prijema reklamacije, podatke o robi (naziv, šifra artikla, cena), kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Član 13.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronski, sms odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije.
Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u navedenom roku, dužan je da o produženju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciju primljenih reklamacija.
Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Član 14.

Potrošač (kupac) koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti robe, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost bez naknade, opravkom ili zamenom, ili da raskine ugovor tj. da traži povraćaj novca.
Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe otkloni opravkom ili zamenom.
Svaka opravka ili zamena se mora izvršiti u primerenom roku i bez značajnijih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.
Ukoliko otklanjanje nesaobraznosti u smislu prethodne rečenice nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može da izjavi da raskida ugovor.

Član 15.

Potrošač je dužan da se pridržava svih uputstava iz deklaracije i uputstva za upotrebu u pogledu namenske upotrebe proizvoda, njegovog održavanja i sl.

Član 16.

Ovlašćeno lice maloprodajnog objekta ili Službe reklamacija prodavca, sve podatke o prispelim reklamacijama, kao i o načinu njihovog razrešenja unosi u Knjigu evidencije reklamacija kupaca koja se vodi u posebnoj knjizi
Ovlašćeno lice maloprodajnog objekta je dužno da primi reklamaciju i ukoliko nije u mogućnosti da je reši na licu mesta, istu odmah prosledi Službi reklamacija prodavca radi daljeg vođenja postupka i rešavanja reklamacije.
Služba reklamacija prodavca odlučuje odmah, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije.
O odluci o reklamaciji ovlašćeno lice obaveštava potrošača pisanim putem, slanjem obaveštenja preporučenom poštom ili elektronskim putem.

Član 17.

Ovlašćeno lice službe reklamacija prodavca odnosno ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu može doneti odluku:
  • Da se nedostatak na proizvodu otkloni uz saglasnost kupca
  • Da se kupljena roba zameni novom ili sličnom
  • Da se vrati plaćeni iznos kupcu prema fiskalnom isečku

Član 18.

Svi troškovi koji nastanu po osnovu osnovane reklamacije padaju na teret Prodavca.
Ukoliko se ispostavi da je reklamacija neosnovana, troškove vraćanja proizvoda snosi Kupac.

Član 18/1.

Reklamacija koju stranka podnosi telefonskim putem a odnosi se na kasnjenja isporuke merena u satima , ne dobijanja garantnih listova ne dobijanja racuna prilikom kupovine na daljinu ,nejasnoce u rukovanju aparatima,daljinskim upravljacima ,softverima itd, i bude resena usaglasena i razresena telefonom NIJE PREDMET REKLAMACIJE I NE ZAVODI SE U KNJIGU REKLAMACIJA smatra se postprodajnom podrskom.

Ovlašćenja i odgovornosti

Član 19.

Ukoliko prodavac i potrošač (kupac) ne mogu da reše potrošački spor rešavanje spora je u nadležnosti nadležnog suda.
Ukoliko dođe do spora preko nadležnog suda ili spor bude pokrenut na osnovu prijave nadležnog inspektora zbog nepravilnog i neblagovremenog postupka prema potrošaču (kupcu), odgovorno lice u smislu ovog Pravilnika je ovlašćeno lice maloprodajnog objekta i/ili Službe reklamacija prodavca, u zavisnosti od konkretnih okolnosti svakog pojedinačnog slučaja.

Ostale odredbe

Član 20.

Ovlašćeno lice u maloprodajnom objektu i ovlašćeno lice Službe reklamacija prodavca dužni su da vode evidenciju za svaku reklamaciju, po svim elementima za svaki mesec.

Član 21.

Rešene reklamacije, za koje je izdat novi proizvod, odnosno dat nalog za povraćaj kupovnog iznosa, dostavljaju se sa uz odgovarajuću dokumentaciju Poslovnoj jedinici - prodavnici na koju se reklamacija odnosila i Finansijskom sektoru.

Prelazne i završne odredbe

Član 22.

Ovaj Pravilnik objavljuje se na oglasnoj tabli društva i stupa na snagu osmog dana od dana njegovog objavljivanja.

Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija za robu od 22.11.2011. godine.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Web sajt www.coolshop.rs prikuplja Vaše podatke o ličnosti u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti kao i u vezi sa ostalim važećim zakonskim propisima i pravilima. Podaci o ličnosti su svi podaci koji se neposredno ili posredno odnose ili mogu da se odnose na Vas kao fizičko lice.

U slučaju da naš sajt sadrži linkove ka drugim internet stranicama, molimo Vas da se adekvatno upoznate sa politikama privatnosti koje se nalaze na tim internet stranicama i načinom na koji ta lica obrađuju podatke o Vama. Imajte u vidu da Coolshop doo nema nikakvu kontrolu nad sadržajem drugih internet stranica, te zbog toga ne možemo biti odgovorni za zaštitu Vaše privatnosti kada posećujete druge sajtove.

Podaci koje prikupljamo

Podaci koje prikupljamo zavise od: vrste usluge koju pružamo našim kupcima, namere kupaca da koriste naše usluge, od vrste ugovora kog sklapamo sa našim klijentom, kao i o nameri kupaca da koriste svoja prava bazirana na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti podataka o ličnosti. U prvom redu radi se o podacima bez kojih ne možemo da izvršimo uslugu, a uključuju najmanje:

  • osnovne lične podatke (ime i prezime)
  • osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, e-mail adresa)

Prikupljanje i korišćenje podataka o ličnosti

COOLSHOP DOO . prikuplja i upravlja podacima o ličnosti u svrhu kupoprodajnog odnosa za proizvode i usluge iz sopstvene ponude, kao i kako bi ispunila zakonske i regulatorne obaveze i u svrhu ostvarenja sopstvenih legitimnih interesa zakonitog poslovanja. Razlozi zbog kojih obrađujemo podatke o ličnosti radi sklapanja i ispunjenja ugovornih obaveza su:

  • prodaja roba i usluga
  • upravljanje i primanje prigovora, pritužbi i reklamacija
  • dostava kupljene robe
  • obaveštavanje o najboljim promotivnim ponudama putem mejla

Vaše mejl adrese koristimo isključivo kako bi Vam ponudili proizvode ili usluge, obavestili o toku reklamacuje, kontaktirali Vas, poboljšali naše oglašivačke i promotivne rezultate putem newsletera i poboljšali ponudu proizvoda ili usluga na tržištu, kao i u svrhu saradnje sa institucijama odgovornih za sprovođenje zakona. U svakom trenutku mozete da se odjavite klikom na mejl info.rs@coolshop.rs

Vaši podaci se obrađuju na zakonit i transparentan način uz princip minimizacije pri čemu se prikupljaju samo oni podaci koji se striktno odnose na svrhu sakupljanja. Poštuju se principi tačnosti i ažurnosti, osiguranja odgovarajućih nivoa zaštite podataka u okviru kojih su predviđene mere za sprečavanje bilo koje vrste zloupotrebe.

Takodje možete tražiti pristup, ispravku ili brisanje Vaših ličnih podataka. Imate pravo na prigovor, pravo na ograničenje obrade, pravo na prenosivost podataka a sve u skladu sa zakonom. Kompanija garantuje da će obezbediti određenu sigurnost ukoliko se vaši podaci prosleđuju van teritorije EU, kao i ukoliko se prosleđuju trećim licima. Postoji mogućnost da i sami odaberete na koji nacin želite da upotrebljavamo Vaše podatke, kao i način kontaktiranja sa našom kompanijom. Ukoliko niste odredili način kontaktiranja kontakt će se ostvariti po uobičajenom metodu za kompaniju a sve u okviru zakona.

Vaši lični podaci se čuvaju samo onoliko koliko je potrebno za postizanje svrhe zbog koje su uzeti, samo u razdoblju koje je određeno zakonom ili razdoblju koje je potrebno za ispunjenje uslova ugovora, uključujući zahteve za garancijom i druge zahteve.

Oni podaci koji se obrađuju na osnovu vašeg ličnog dopuštenja se mogu čuvati i trajno. Ukoliko ste prilikom kupovine robe od nas stupili u kontakt sa nekim ovlašćenim serviserom ili uvoznikom i ukoliko ste im dostavili vaše lične podatke, između Vas i tog lica se uspostavlja odvojeni odnos, te su oni odgovorni za date im podatke i njima se obraćate po pitanjima koja se tiču vaših podataka u okviru tog pravnog odnosa.

Pristup podacima o ličnosti

Coolshop d.o.o. preduzima tehničke i organizacione mere kako bi se prikupljeni podaci o ličnosti obrađivali samo na način koji je u skladu sa navedenom svrhom. Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, Vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima – našim partnerima koji pružaju usluge u ime coolshopa d.o.o. (npr. Kurirska služba, IT partneri koji se bave održavanjem našeg web sajta).U svim ovim slučajevima naš odnos sa eksternim partnerima i način zaštite i postupanja sa Vašim podacima o ličnosti obezbedili smo ugovorima u skladu sa Zakonom.Ukoliko je neophodno u svrhu izvršenja naših poslovnih aktivnosti, pristup podacima o ličnosti će biti omogućen trećim stranama i to: državnim organima i organima javne vlasti koja u svrhu sprovođenja zakonskih obaveza imaju pravo pristupa podacima o ličnosti.

Koliko dugo čuvamo Vaše podatke?

Lične podatke čuvamo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje gore navedenih svrha. Pri tome, vodimo računa o zakonskim obavezama čuvanja podataka o ličnosti.

U slučaju prikupljanja podatka po osnovu saglasnosti, podaci o ličnosti će se obrađivati sve do brisanja, odnosno povlačenja date saglasnosti, pri čemu opoziv saglasnosti ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu saglasnosti pre opoziva.

Kada je osnov prikupljanja podataka zaključenje i izvršenje ugovora, podatke o realizovanim kupovinama i kupcima čuvamo koliko je to predviđeno poreskim propisima i propisima koji regulišu ugovor o prodaji (npr. podaci o uloženim reklamacijama se čuvaju koliko je to propisano Zakonom o zaštiti potrošača).

Ostvarivanje prava

Kada je to zakonski predviđeno, korisnik, kupac ima pravo na informacije o obradi njegovih podataka o ličnosti; povlačenje svog pristanka u bilo koje vreme, ako podatke o ličnosti obrađujemo uz dat pristanak; ispravku ili dopunu podataka o ličnosti kako bi uvek bili tačni; brisanje podataka o ličnosti kada više nisu potrebni za gore navedene svrhe; podnošenje prigovora COOLSHOP d.o.o. ili nadležnom državnom organu.

Coolshop d.o.o.omogućava ostvarivanje prava vezanih za zaštitu podataka o ličnosti i to postavljanjem zahteva:

  • putem elektronske pošte poslate na office@coolshop.rs
  • poštom na adresu: Kruzni put vozdovacki 125 Coolshop doo

Nezavisno od kanala podnošenja zahtev se podnosi lično sa napomenom „Kontakt osobi za zaštitu podataka o ličnosti“.

Nadležni organ za zaštitu podataka o ličnosti je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.

Politika upotrebe kolačića

Samim korišćenjem našeg sajta www.coolshop.rs, saglasni ste po pitanju korišćenja kolačića u skladu sa našom politikom upotrebe kolačića.

Kolačići su informacioni paketi koji se skladište na Vašem elektronskom uređaju prilikom posete sajtova, a njihova namena jeste pružanje podataka korisničkog iskustva koje korisnik ostvaruje prilikom posete sajtu.

Kolačići se dele na:

  • obavezne - to su oni koji stranicu čine upotrebljivom omogućavajući neke od osnovnih funkcija, poput navigacije, i njima se teži poboljšanju korisničkog iskustva
  • trajne - oni koji ostaju duže u uređaju, odnosno pretraživaču, osim ukoliko ih korisnik manuelno ne ukloni. Njihova namena je omogućavanje brzog i praktičnog pristupa sajtu. Kao primer možemo navesti opciju ‚‚ostanite prijavljeni’’ koja se koristi kod velikog broja sajtova
  • statističke - služe za web analitiku, merenje posećenosti a takođe pružaju i uvid u način korisnikove komunikacije sa stranicom
  • marketinške - koriste se za praćenje posetilaca u okviru stranice i na osnovu prikupljenog se posetiocu, odnosno korisniku, prikazuju relevantni oglasi i podsticaj na učestvovanje.

U upotrebi se još nalaze i tzv. kolačići treće strane. U pitanju su Facebook i Google analytics i služe u analitičke svrhe. Google analytics prikuplja informacije kroz kolačiće (o vašoj IP adresi) i skladišti ih na svojim serverima u SAD. Vašu IP adresu Google ne povezuje sa drugim Google podacima.

U svakom trenutku možete obrisati kolačiće ili podesiti pretraživač da ne prihvata kolačiće.

Poseta internet stranice

Prilikom posete naše internet stranice, pretraživač koji koristite na Vašem uređaju će automatski i bez Vaše aktivnosti poslati na server naše internet stranice:

  • IP adresu uređaja sa kojim komunicirate sa našim sajtom
  • Datum i vreme pristupa
  • Internet stranicu/aplikaciju sa koje se pristupa (referrer URL)
  • Pretraživač koji koristite kao i operativni sistem računara koji koristite

Newsletter

Upisivanjem svoje e-mail adrese u okviru odeljka koji je predviđen za to na našem sajtu korisnik može da se prijavi za dobijanje newsletter pošte, kroz koju će biti obaveštavan o najnovijim akcijama, popustima i svemu ostalom vezano za promociju u okviru našeg sajta.

Ovom prilikom će se koristiti samo e-mail adresa korisnika i korisnik ima mogućnost prijave i odjave sa newsletter-a u bilo kom trenutku.

Najbolja ponuda bojlera - Cool shop

Koristimo internet kolačiće (cookies) i poštujemo Vašu privatnost kako bi imali optimalno iskustvo na našoj web strani.
Pogledajte Politiku privatnosti za više detalja.