- Bela tehnika (1663)
- Ugradna tehnika (874)
- Veš mašine (263)
- Frižideri (455)
- Šporeti (136)
- Sudo mašine (168)
- Audio tehnika (0)
- Televizori (1)
- Kućni aparati (365)
- Prečišćivač vazduha (10)
- Klima uređaji (146)
- Toplotne pumpe (3)
- Kuhinjska oprema (779)
- Aspiratori (169)
- Bojleri (169)
- Zamrzivači (59)
- Mikrotalasne rerne (86)
- Grejna tehnika (238)
- Razno (16)
- Mobilni telefoni (0)
- Alati (5)
- Agregati za struju (18)
- Radijatori (5)

Klima uređaji po povoljnim cenama
I pored velikih poskupljenja na trzistu iz opravdanih i aktuelnih razloga uspevamo da napravimo najprihvatljivije cene za nase kupce. Posebno pogledajte ponudu Bosch inverter klima uredjaja i Fujitsu inverter premium brend klima uredjaja.Kupovinom klima uređaja u Coolshop-u, možete zakazati i najkvalitetniju montažu Vašeg uređaja i samim tim obezbediti siguran rad uređaja tokom celog njegovog trajanja. Pored toga, celu kupovinu uređaja sa isporukom i montažom koja se posebno plaća, možete dobiti u roku od 24h.
Fujitsu klima uređaj, novi modeli
Na stanju su aktuelni modeli klima sa novim dizajnom i poboljšanim karakteristikama. Potrošnja električne energije za modele jačine 12000 btu je od 160w do 1 kw na grejanju što je svrstava u najštedljivije uređaje te vrste, omogućen rad na niskim temperatirama do -20 stepeni. Odlicne klime za grejanje jos bolje za hladjenje.Pogledajte ponudu Fujitsu klima uređaja.
Alfa Plam na sajmu ISH u Frankfurtu
O sajmu
Sajam ISH je vodeći sajam u oblasti sistema grejanja i klimatizacije. Održava se svake druge godine u Frankfurtu. O razmerama i značaju ovog sajma govori i podatak da na ovom mestu više od 2.400 svetski poznatih izlagača prikazuje svoja najnovija tehnološka dostignuća.
Istorijat
Kompanija Alfa Plam je na sajmu ISH prvi put, u svojstvu izlagača, učestvovala 2013. godine. Tom prilikom, premijerno je svetskom tržištu predstavljen, tada najnoviji, proizvod kompanije – peć na pelet za etažno grejanje Commo. Može se reći da je te godine naša kompanija bila veoma zapažena od strane poznatih evropskih proizođača ali distributera u oblasti grejanja.
Ovo je četvrta godina zaredom kako učestvujemo na ovom sajmu. Iz godine u godinu imali smo sve veću kvadraturu i zapaženiju poziciju štanda. Vremenom je rastao i broj novih proizvoda koje smo prikazivali, prvenstveno u segmentu grejanja na pelet. Ove godine, za sajam smo pripremili brojne novitete. Pored programa na pelet, gde imamo nove kotlove – Commo Compact snage 32 i 37 kw i dodatni rezerovar za pelet, predstavićemo redizajniranu gasnu peć Midi Lux i najnoviji štednjak na čvrsto gorivo Futuro.
Kako uspešno organizovati sajamski nastup
Da bismo bili rame uz rame sa svetski poznatim brendovima morali smo da planiramo sajamski nastup bar godinu dana unapred. Nakon što se definiše veličina i pozicija štanda pristupa se planiranju asortimana za sajamski nastup i razvoju novih proizvoda. Za izradu idejnih rešenja štanda i reklamnog materijala takođe je potrebno dosta vremena i angažovanja velikog broja zaposlenih (dizajnera, referenata, menadžmenta kompanije). Sam sajamski nastup u inostranstvu podrazumeva obimnu dokumentaciju i brojne uslove koje treba ispoštovati. Kako bi na dan otvaranja sajma sve bilo na svom mestu potrebno je proizvode, potrebno je reklamni materijal i sve prateće elemente na štandu dostaviti mnogo ranije. Zaposleni koji su neposredno angažovani na sajmu prolaze kompletnu obuku po pitanju poznavanja proizvoda kao i po pitanju komunikacije sa posetiocima ali i potencijalnim kupcima. Kreiranjem personalizovanih elektronskih prezentacija za postojeće i potencijalne kupce nastojimo da ostvarimo što prisniji poslovni odnos. Sam sajamski nastup se unapređuje i u tehnološkom smislu tako da ćemo ove godine prvi put tehničke karakteristike proizvoda prikazati u elektronskoj formi, putem tableta. Učešće na sajmu za zaposlene predstavlja i priliku za upoznavanje sa trendovima ali i za sklapanje kontakata koji se tiču ne samo prodaje već i nabavke komponenti, razvoja i standardizacije proizvoda.
Aktivnosti posle sajma
I najzad, po povratku sa sajma posao tek počinje, jer sledi realizacija svega onoga što je na sajmu dogovoreno. Analiza učešća na sajmu obuhvata finansijsku komponentu koja se tiče utrošenih sredstava, ali i analizu efekata koja se ogleda u kvantitetu i kvalitetu uspostavljenih kontakata. Do nekih konkretnih i merljivih rezultata učešća na sajmu, veoma je teško doći ali se ulaganje u ovakve aktivnosti smatra dugoročnom investicijom koja će u krajnjoj liniji dovesti do povećanja izvoza i proširenja asortimana, proizvodnih kapaciteta naše kompanije i domaće privrede u celini.